5 Ocak 2012 Perşembe

boşluk.


Bu havalar hep böyle mi olacak. Kış geldiyse kar yağsa ya. Gelmediyse, ilkbaharsa bu, çiçekler açsa. Sonbaharsa, hani yapraklar?

Bir de bu aralar kendime bağırıp duruyorum.
Sonra böyle rahatlıyorum falan.
Oturayım ders çalışayım diyorum.
Aklıma para teorisi geliyor.
Bir daha kırıyorum kalbimi.

Karnım acıkıyor, saçma sapan şeyler istiyor canım. Gecenin bu yarısı nereden bulacaksam waffle'ı.
(evet waffle makinam yok, bildiniz)

Baş köşedeki kaplumbağa göz kırpıyor oradan,
Benden keyifli olduğu kafasını suya sokup çıkarışlarından belli.

Yan tarafımızda inşaat var gecenin bu yarısı uyutmamaya ant içmişcesine.

Gmc raporları önümde, karalanmışlıktan sayılar görünmüyor.


Nasıl kendimi bilmez haldeyim.
Kendimi toparlıyayım,
azıcık bir toparlıyayım,
geliyorum.

2 yorum: