15 Aralık 2011 Perşembe

ne istiyorum analizi


Aylardır insan gibi bir hayat sürmediğim gerçeği, daha ne kadar böyle süreceği konusunda beni endişeye düşürüyor. Oturduğum yerden endişeye düşecek kadar kendime duyarsız biri olmadığım için, üşenmedim oturup ne istiyorum' un analizini yaptım;


1.Öğrenci olduğumu gerçekten birilerinin hatırlatması gerek mesela; derslere girmem gerektiğini, hocalarla dersler hakkında sohbet etmem, defter kitap gibi şeyler taşımam gerektiğini birilerinin hatırlatması gerekiyor. Zira ara sıra kendimi öğrenci kimliğime bakmak zorunda hissediyorum

2.21 yaşında aklı selim tüm yaşıtlarım gibi gezmek, tozmak sinemaya tiyatroya gitmek, sosyal aktivitelere katılmak istiyorum fakat tüm bunları yapmayı deli gibi istediğim halde, hiçbirini yapamıyorum.

3.Yeterince sevdiğim, beni seven arkadaşlarımın var olduğunu düşünürsek, her normal gencin ihtiyaç duyduğu gibi arkadaşlarla bir araya gelip saç boyama muhabbeti, dedikodu yapma, kilo aldım kilo vermişsin sohbetleri ,ay çok özlemişim diye sarılmalar kıkırdamalar ve olmazsa olmaz aşk mevzularıyla boş yere vakit öldürmek istiyorum

4. Normal bir insanın haftada bir kere de olsa isteyerek/istemeyerek yaptığı gibi, uykulu gözlerle izlemeye maruz bırakıldığım programlar (müge anlı ve doktorum v.b.) bittikten çook sonra uyanmak istiyorum.

5.Bir taraflarım ağrımamış, kolum bacağım hamlamamış, tutulmamış, ayaklarım oradan oraya koşturmaktan su toplamamış şekilde uyanmak, sonra bir daha uyumak istiyorum.

6. Mümkünse uzun bir süre fakülte sekreterimiz Salih bey'i, Ayfer abla'yı, Kadir abi'yi, süper güvenlik Nihal abla'yı görmemek, cebimde kar-yön odasının anahtarından başka bir anahtarın üvey evlat muamelesi gördüğü anahtarlığı taşımamak, 100.yılın yakın çevresinden uzun bir süre geçmemek istiyorum.

7.Yaşam'daki yeşil koltuklara oturup boş boş geleni geçeni seyretmek istiyorum.

8.Birazcık da huzur istiyorum yüksek müsadenizle.

saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder