2 Mart 2012 Cuma

bugün günlerden..

evet.
tahmin edildiği gibi, biraz sonra şura ya tahmin edilen şeyleri yazacağım.
yalnız bu sefer, burayı okuyacak herkes, bugün oradaydı.
o yüzden bilmeyenlere bugün ne olduğunu anlatmaktan çok, yaptıklarını yüzlerine vurmak istediğim insanlar var. ve onlar, çoğunluktalar.

Bugün oraya gelen o kadar insan içerisindeki en kötü niyetli bendim. İnsanların mekana ve koltuklara sığma problemi yaşadığını gördükçe kıs kıs mutlu olan tek yaratık,
evet o da bendim.

Sanki birgün önce doğumgünü organizasyonu yapmak için değil de ,beni bekletmek ve çileden çıkarmak için sözleşmiş olabilirlerdi, ama bu onların mükemmel bir organizasyon için (mutluluğum devasa boyutlara ulaştı), çok iyi organize olamayacakları anlamına da gelmiyordu.
Bu kadar güzel şeyin bir arada olması mucize gibiydi.
Çok sevdiğim bir mekana, en sevdiğim insanları toplayıp, en sevdiğim pastayı
(her ne kadar, üstüne canculi fun club yazdırma çalışmaları "cuncutration(?) kılab" şekline dönüşmüş de olsa) almış, gündüz gündüz canlı müzik yaptırmışlardı.

Ve onların bütün günü sevinç içinde geçirmemi bekledikleri gündü, oysa ben yine ağlayacak bir şeyler buldum. Mutluluktan ağlamadım tabi. Üzüldüğümden ağladım.

Çünkü, her 2 mart ta, başka başka insanlar olur bugünün kahramanları,
koltuklar boşalır,
yerine yenileri gelir.

Bu sefer, hiç istemediğim kadar çok istedim, bugünün kahramanlarının hiç değişmemesini.
Uzun yıllar aynı yüzleri görmeyi, aynı sesleri duymayı, aynı insanlarla yine bugünlerde birlikte olmayı.

Çünkü tam da bugün, kendim olduğum için, beni ben olduğum için seven insanlarla nice yılları daha geride bırakacağımın sevincini taşıdığım gündü.
ve o sevincin diğer günler gibi uçup gitmesinden korktum.

Aslında doğum günleri her zaman 2 mart, yani doğduğunuz gün değildir.
Bazen sevdiğiniz insanın sizin için yaptığı, varlığıyla süslediği, hayatınızı başka bir şeye çevirdiği günlerin en güzellerindendir..
aslında o günlerin hepsidir.
bugün, o günlerin en güzeliydi.

Yapılan bu şahane kutlamaların izlerini üzerimden silmem için birkaç güne ihtiyacım var.Birkaç saat yalnız kalıp kendi mutluluğumda boğulayım diyorum. Sonra kalkıp allaha şükredeceğim. 

onlar,
iyiki varlar.




1 yorum: